بروزرسانی: 3-10-1402
شرح خدمات

اهم وظایف این دفتر به شرح زیر است:

  1. تهیه و تدوین طرح جامع دانشگاه و تأمین زمین و امکانات با در نظر گرفتن توسعه دانشگاه؛
  2. تکمیل، توسعه پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی دانشگاه؛
  3. برنامه ریزی برای تأمین فضاهای کالبدی دانشگاه، به منظور توسعه و گسترش فضاهای آموزشی مورد نیاز و اقدام در مورد تأمین اعتبار عمرانی؛
  4. انتخاب مشاور و تعیین ناظرين پروژه‎ها و برگزاری مناقصات تعیین پيمانکاران و عقد قراداد؛
  5. نظارت عالیه بر حسن اجرای پروژه‎های عمرانی و تأسیسات و نگهداری؛
  6. بررسی صورت وضعیت ها و موارد مالی طرح‎های عمرانی؛
  7. پیشنهاد و جمع‎آوری اطلاعات لازم برای تنظیم بودجه‎های عمرانی دانشگاه برای تصویب در بودجه سالانه کشور
  8. برنامه ریزی و اجرای طرح فضای سبز دانشگاه در چارچوب طرح جامع دانشگاه؛
  9. تهیه گزارش و ارزیابی منظم پیشرفت فیزیکی طرح‎ها و پروژه‎های عمرانی و سایر امور مربوط بر اساس برنامه‎های زمانبندی شده؛
  10. مطالعه اوليه، تهيه نقشه و جانمایی پروژه‎های عمرانی؛
  11. نگهداری و آرشیو نقشه‌ها و مدارک فنی در بایگانی مدارک؛
  12. شرکت در جلسات شورای فنی استان و کميته برنامه‎ريزی و ارائه گزارش عملکرد (جذب ريالی-پيشرفت فيزيکی پروژه‎ها) به رياست محترم دانشگاه؛
  13. رسیدگی به مطالبات پیمانکاران و مهندسین مشاور از قبیل حق الزحمه‌ها، صورت وضعیت‌ها و...؛
  14. مطالعات و پیشنهادهای فنی در رابطه با استفاده از فناوری‎های نوین و کمک به جهت گیری سیستم‎های تأسیسات به سمت بهینه‎سازی مصرف انرژی و امکانسنجی استفاده از انرژی‎های تجدیدپذیر؛
  15.  تهیه گزارش اقدامات مدیریت سبز و پیگیری امورات دبیرخانه مدیریت سبز، برگزاری نمایشگاه‎های مدیریت سبز و حضور در جلسات مدیریت سبز؛
  16.  برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و دوره‎های آموزشی و بینارهای تخصصی مدیریت سبز؛
  17. پایش موضوعات زیست محیطی و مدیریت نگهداری پکیج‎های تصفیه فاضلاب؛
  18. تشکیل جلسات شورای عمرانی در پیگیری مناسب سازی فضاهای دانشگاه برای افراد کم‎توان و موضوعات مربوط به بهداشت و ایمنی محیط.

بازدید امروز: 2